Puderi Rimmel

Rimmel Lasting Finish 25h with comfort serum

August 31, 2016Jelena Matovic


Moja koža lica je jako specifična (čitaj, masna), tako da nikako nisam uspevala da pronađem "onog pravog" u svetu pudera. Obično bih se prosijala jako brzo, i puder bi skliznuo sa lica, najčešće T zone, i do kraja dana bih izgledala kao potpuni haos. Tako da moja potraga za dobrim puderom traje ceo život. Ili je ipak gotova? * dramska pauza *


O ovom puderu, kao i korektoru iz iste kolekcije sam čitala dosta pohvala. Međutim, najčešće sam nailazila na postove i komentare ljudi koji imaju normalnu ili mešovitu kožu, tek par masnokožaca. Ali, ipak sam se usudila da ga isprobam.

Proizvod je smešten u staklenu ambalažu sa pumpicom, što je veoma pohvalno i sadrži klasišnih 30 mililitara. Pumpica radi savršeno i obično mi je potrebna 1,5 za celo lice.


Sam proizvod im blag miris i ne podseća me ni na šta specifično. Tekstura mu je srednje gustine, nije da curi, a nije ni pregust. Sasvim je okej i laka za rad. Moja nijansa je 200 soft beige koja je, sada, svetlija od mog tena, ali pre nego što sam otišla na odmor, savršeno mi je odgovarala. U kolekciji mislim da postoji 11 nijansi, što varira u zavisnosti od tržišta, a kod nas je dostupno 6 nijansi (u zavisnosti od prodajnog mesta).


Moj utisak

Tekstura pudera mi se jako svidela jer je kremasta, a ne suva, previše mat ili puna alkohola kao što je obično slučaj kod pudera za masnu kožu. 

Puder sam nanosila četkom Blush 32 i jako se lepo razmazuje, nije potrebno previše blendanja kako bi sve izgledalo ujednačeno. Ono što me je uplašilo prvi put kada sam ga koristila je završnica. Nisam očekivala da je mat, jer to nije ni naglašeno, ali mi je na prvi pogled delovala previše dewy (sjajno). Kada se osuši, izgleda semi-dewy - srednje sjajno. Navikla sam da uvek setujem tečni puder, pa sam tako uradila i sa ovim. 

Pokrivna moć mu je srednja ka jakoj. Prekriva sitne nepravilnosti kao što je npr. tamnija pigmentacija nakon bubuljice. Same bubuljice ne prekriva potpuno, tu vam je, kao i obično neophodan korektor, pogotovo ako je i crvenilo prisutno. 

Na licu je izgledao jako sveže u smislu da lice ima neki sjaj, a da ne izgleda masno. Takođe, deluje prirodno. Na licu nije previše težak tako da se osećate da vam je koža "zarobljena" i da ne diše, ali ipak osećate da je prisutan.  

Proizvod, naravno, nisam testirala prema održivosti 25h kako je naglasio proizvođač, ali je jako lepo izgledao nakon klasičnih 8 sati nošenja. Da li sam se prosijala? Jesam. To je klasika za moju kožu, tako da mi ovo nije neka novost. Taj dan sam htela da ga testiram bez ikakvog prepravljanja u smislu blotovanja lica papirićima ili setovanja. Da sam koristila papiriće i malo kamenog pudera, izgledao bi još bolje. Ono što me je oduševilo, to je da, uprkos mojoj masnoj koži i visokim temperaturama, puder nije skliznuo sa lica. 

Cena: oko 1000 dinara (u zavisnosti od prodajnog mesta).

Ocena: 5/5.

Zaključak: Odličan proizvod po odličnoj ceni. Osobe koje ne vole težu dnevnu šminku, nisam sigurna da bi ga volele u tu svrhu, ali za posebne prilike je definitivno sjajan. Onima kojima je potrebna pokrivna moć koja je srednja ka jakoj, preporučujem. Mislim da ću nastaviti da ga koristim u zimskom periodu kada mi je koža manje masna jer je kremast i ne isušuje dodatno kožu.

Da li ste isprobali ovaj puder? Delimo li oduševljenje?


You Might Also Like

2 коментара

  1. 100 puta sam ga videla i mislila kako nije bas dobar, mada nakon ove recenzije moracu da ga probam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto se meni dešava sa Loreal Infallible matte puderom, s tim što znam da je dobar, ali nikako da ga probam. :D Nadam se da će ti se svideti! :)

      Delete

Contact Me