Šamponi Schauma

Schauma Nectar Nutrition Shampoo

November 22, 2016Jelena Matovic


Ovaj proizvod bih mogla svrstati u kategoriju onih koji su sjajni, a o njima se ne priča i ne piše dovoljno. Zašto, pročitajte u nastavku.


Otvor je klasičan, meni savršen za doziranje. Izabrala sam veće pakovanje koje sadrži 400 mililitara, ali svakako u prodaji imate i manje od 250 mililitara. Tekstura je srednje gustine i biserno bele boje. Miris je fantastičan! Mene podseća na one mlečne bombone od breskve. :)


Sastav: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Hydrolyzed Keratin, Glycine, Combretum Farinosum Flower Nectar, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Disodium Cocoamphodiacetate, Glycol Distearate, PEG-7 Glyceryl Cocate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Cocamide MEA, Polyquaternium-10, Parfum, Laureth-4, Glycerin, Hydrogenated Castor Oil, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Benzyl Salicylate, Propylene Glycol, Linalool, Limonene, CI 15985, CI 14700.

Šta kaže proizvođač?

Proizvod namenjen suvoj, neuhranjenoj i iscrpljenoj kosi.
Formula bez silikona sa cvetnim nektarom hrani kosu iznutra i čini kosu znatno mekšom, glatkom i sprečava opadanje. Intezivna nega proteina obnavlja gubitak hranljivih sastojaka, kako bi kosa bila do 100% jača i 100% sjajnija.

Moj utisak

Pomalo me je uplašilo to što je navedeno da je proizvod namenjen suvoj kosi jer moja nije takva, pa mi je dodatno mašćenje bilo pod znakom pitanja. Međutim, svidelo mi se što ne sadrži silikone. Šampon lepo čisti kožu glave, a nije nimalo agresivan.
Miris se nakon pranja dugo zadržava u kosi. Ja obožavam miris ovog šampona tako da mi nimalo ne smeta, ali možda nekome bi. Definitivno neće prevladati u odnosu na miris parfema, ali sam ipak morala da naglasim.
Kosa nakon pranja bude glatka i sjajna. Sviđa mi se to što kosa bude jako lepa čak i na krajevima koji su mi malo suvlji čak i ako na njih ne stavim ulje (gotovo uvek ga stavim, ali sam isprobala i bez radi testiranja učinka šampona).

Cena: oko 350 dinara u zavisnosti od prodajnog mesta.

Ocena: 5/5

Da li ste isporobali ovaj šampon? Koji je Vaš šampon "za svaki dan"?


You Might Also Like

0 коментара

Contact Me