Bronzeri Hajlajteri

Sunkissed Bronze Architect palette

January 27, 2017Jelena Matovic


Ovakav tip paleta mi je jedan od omiljenih jer su jako praktične. Imate više proizvoda na jednom mestu i proces šminkanja je dosta brži, a i praktične su za putovanja. Takav proizvod ima kompanija Sunkissed iz V. Britanije i ovo je moj prvi kontakt sa proizvodom iz njihovog asortimana.




Proizvod se nalazi u kartonskoj kutijici na preklapanje sa ugrađenim magnetom. Lepo se zatvara i otvara i nije se oštetila niti rasklimala tokom korišćenja. Sadrži 4 proizvoda: nijansu za konturisanje, bronzer, hajlajter i rumenilo. 
Svaka nijansa pojedinačno sadrži 7,5 grama proizvoda, što je ukupno 30 grama za celu paletu. To me je jako iznenadilo jer je gramaža ovih proizvoda (kod drugih brendova), pojedinačno, najčešće 5-6 grama. Veća gramaža je mač sa dve oštrice jer, sa jedne strane, dobijate veću količinu proizvoda, a sa druge, može se desiti da ne potrošite sve do isteka roka trajanja.


Pored 4 nabrojane nijanse, na poklopcu kutijice imate i uputstvo za upotrebu sa slikovitim prikazom. Ovo je svakako plus, jer može biti velika pomoć početnicima u svetu šminkanja.


Sve nijanse pojedinačno:





Sve nijanse pojedinačno nanesene bez baze:





Sve nijanse pojedinačno nanesene, sa bazom:





Na dodir, sve nijanse su jako mekane i puteraste, osim hajlajtera. Iako se ne topi pod prstom, jako lepo se nanosi četkicom. Sve su jako lepo pigmentovane i zaista morate paziti da ne preterate sa nanošenjem.
Sve nijanse su mat, osim, naravno hajlajtera. Nijansa za konturisanje je nešto hladnijeg podtona u odnosu na bronzer, što je sjajno. Rumenilo je prava pink nijansa koja jako prirodno izgleda kada je nanesete. Hajlajte, kao što možete videti na slikama, je zlatan sa pomalo roze u sebi, divan je. Nije super intezivno pigmentovan, ali kada ga nadogradite, zaista jako lepo izgleda i daje prelep sjaj.
Što se tiče postojanosti, takođe sam zadovoljna. Nijansa za konturisanje i bronzer traju od momenta nanošenja, pa sve do skidanja šminke, što je najčeše period od 8 sati. Rumenilo i hajlajter pomalo izblede, a to se primeti na oko 6 sati nošenja. Uzmite u obzir to da trenutno ne koristim fiksator za šminku (u potrazi sam).

Cena: 900-1100 dinara u zavisnosti od prodajnog mesta.

Ocena: 4/5.

Zaključak: Sjajan i praktičan proizvod, posebno pogodan i za početnike u šminkanju. 

Da li ste probali ovaj ili neki sličan proizvod? Kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

7 коментара

  1. Dopadaju mi se boje, jos kad bi hajlajter bio malo svetliji paleta bi bila idealna!

    Beba, www.bebagottel.com | Instagram |

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije uopšte taman, jedino ako imaš jako svetao ten. :)

      Delete
  2. Gledala sam ovu paleticu, bas mi se ucinila zanimljivo u drogeriji :) Samo nisam znala dal je cf pa je nisam kupila. Procackacu malo vise o Sunkissed brendu, imaju bas lepe proizvode :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam obratila pažnju na to. Svakako istraži malo više. :)

      Delete
  3. Zanimljiv brend i odnekud mi je uzasno poznat naziv brenda... Sto se tice palete i ja jako volim ovakve palete sa vise proizvoda, slaba sam na hajlajtere i bronzere ali konstantno imam problem sa pronalazenjem rumenila koje ce se 'pokazati' na mom licu... zbog ovog sto si napisala o pigmentaciji usudjujem se da okusam srecu s ovim brendom :*

    sparklyget.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda sa Instagrama? Ja sam ih tu prvi put videla. :) Dobra je pigmentacija, zaista. Nadam se da će se i tebi svideti. :)

      Delete

Contact Me