Alverde Avon

#2 Empties - Potrošeni proizvodi

February 26, 2017Jelena Matovic


Od zadnjeg posta ovog tipa je prošlo dosta vremena, pa se nakupilo PUNO proizvoda. Isprobala sam neke nove, neki su ponovljena kupovina, a neki su favoriti. Koji? Pročitajte u nastavku. 


Nega kose

Schauma Nectar Nutrition Shampoo - zaista korektan šampon koji, pre svega, lepo čisti kosu, ne otežava je i prelepo miriše. Više o njemu u posebnom postu OVDE (klik, klik).

Balea šampon za dubinsko pranje kose - moj večiti favorit i proizvod koji kupujem po ko zna koji put. Mislim da vam to što se našao u godišnjim favoritima govori sve. Više o njemu OVDE (klik, klik).

Loreal Paris Elseve Nutri-Gloss Light sprej - koristila sam ga najviše za rasčešljavanje kose nakon pranja i kod toga se lepo ponašao. Nisam primetila neki poseban sjaj koji ovaj proizvod obećava.

Avon Advanced Techniques 360 nourishment moroccan argan oil Leave-in treatment - ovo ulje sam koristila kako na mokru, tako i na suvu kosu. Jako lepo zagladi krajeve i nahrani ih, budu sjajni i kosa se lepše rasčešljava. Nije previše teško i masno. Brzo se troši iako mi je potrebna jedna i po pumpica za celu kosu.

Parfemi

Bon Bons Primobacio - ove parfeme i dalje obožavam iako sam ih prerasla. Ovaj mi je naročito drag jer miriše slatko, voćkasto, prolećno.

Mini Trendy W7 - ovaj parfemčić sam takođe obožavala što zbog mirisa, što zbog toga što staje u svaku torbicu. Međutim, promenili su ga i sada mi se nimalo ne sviđa, tako da ga nisam ni potrošila, ali svakako ide u kantu.

Anti-perspiranti

Dove Silk dry - obožavam Dove dezodoranse. Ovaj mi se svideo zbog nežnog, puderastog mirisa. Nije bio loš što se tiče zaštite od neprijatnih mirisa, ali je svakako sledeći, takođe Dove, bolji.

Dove Go Fresh - sjajan dezodorans koji odlično "radi posao", ako me razumete. Miriše jako čisto i sveže. Favorit koji se našao u godišnjim favoritima iz kategorije preparative.

B.U. RockMantic - ovaj proizvod faktički nije anti-perspirant već body spray (sprej za telo), i mislim da sam ga dobila u nekom poklon setu. Nije mi se svideo miris, nekako je napadan na mojoj koži.

Rexona Pure Protection - ovaj anti-perspirant sam kupila jer je naznačeno da ima 0% alkohola, parabena, boja i parfema. Iako ne sadrži parfeme, miriše čudno, mene podseća na pavlovićevu kremu/mast. Nije mi se svideo miris, a ni zaštita koju pruža.

Fa Sport - sa ovim je slična priča kao sa B.U. sprejem, jer mi je miris, naročito za anti-perspirant, prejak. Ne volim kada je tako, jer želim da se istakne parfem koji nosim.

Oralna higijena


Dontodent Brilliant weiss - svideo mi se ovaj konac za zube, tako da sam ponovila kupovinu. Dovoljno je tanak, ali i precizan što se tiče čišćenja i, što je najvažnije, ne povređuje mi desni.

Nega tela


Dove Deeply nourishing shower gel  - obožavam Dove gelove za tuširanje, omiljeni su mi. Ovaj miriše jako čisto, nežno, a i lepo neguje kožu.

Fitogal krema za ruke - omiljena krema za ruke koju kupujem iznova i iznova. O njoj ste mogli više čitati u postu OVDE (klik, klik), kao i o glicerinu.

Nega lica

Avon Naturals skin care purifying tea tree & cucumber face cream - ovu kremicu sam kupila na nakom od sniženja. Koristila sam je za negu lica uveče jer teža, a i ne sadrži SPF. Nije loša, ali ni ništa posebno, tako da ne verujem da ću je ponovo kupiti.

Balea Beauty Effect Hyaluron Booster - proizvod o kome sam vam skoro pisala i o njemu sve možete pročitati OVDE (klik, klik).

Bioten Skinnergy Break free! mattifying cream-gel - Volim kreme iz ove Bioten linije, tako da šetam između ove, koja je namenjena masnoj koži i Refresh it! koja je namenjena normalnoj/kombinovanoj koži, a o kojoj ste mogli čitati OVDE (klik, klik).

Garnier Moisture + Aqua Bomb tissue mask - sjajna maska koja inezivno osvežava i hidrira kožu. Detaljno o njoj u postu OVDE (klik, klik).

Eveline Cosmetics Face Therapy proffesional, SOS for very dry skin. pro-regenerating gel mask - moja omiljena Eveline maska. Lagana je, sjajno hidrira kožu, ali i povoljna. O njoj, ali i drugim Eveline maskama više u postu OVDE (klik, klik). 

Nega usana

Propanthen First Aid Repair lip balm - o ovom balzamu sam vam se požalila i na FB stranici. Uzela sam ga u trenutku kada su mi usne bili u baš lošem stanju, jer obećava intezivno oporavljanje usana i sadrži SPF 20. Poboljšao mi je usne malo, ali kako sam nastavila da ga koristim, usne su mi bile u sve gorem stanju. Ne preporučujem.

Labello Soft Rose - nije mi se svidelo zbog nijanse koju ostavlja na usnama. Znala sam da je pink nijansa u pitanju, ali ne da je toliko, Barbie pink. Nega nije loša, svakako ne dovoljno intezivna za zimski period.

Balea Sensitive - lagan je, lepo miriše i neguje usne. Prestala sam da ga koristim kada je počela zima, jer nije bio dovoljno hranljiv, ali ako nemate prevelikih problema sa usnama, preporučujem.

Dekorativa


Eveline Cosmetics Magical Colour Correction CC cream - prva CC krema koju sam rešila da isprobam i apsolutni promašaj. Na mojoj masnoj koži se prosija posle sat vremena i dodatno naglasi pore. Takođe, nakon 2 sata oksidira i bude naranžasta. Užas.

Rimmel Stay Matte liquid mousse foundation - svidelo mi se što je izrazito mat, zbog moje masne kože. Takođe, sadrži silikon, pa lepo klizi preko kože, lagano popunjava pore i ima prekrivenosti koja je srednja ka jačoj. Ono što mi se nije svidelo je to što ističe suve delove na licu.

Alverde Lid-schatten-basis - baza za senku koja ne radi ništa posebno. Veoma je retka, providnjikava, ne prekriva lepo sitne venice na kapku, ne pojačava intezitet senke, niti nešto znatno produžava njeno trajanje.

Oriflame The ONE 5-in-1 Wonder Lash mascara - sjajna maskara. Ima silikonsku četkicu koja je mala, tako da je pogodna i za sitne oči. Četkica ne kupi previše proizvoda i lepo rasčešljava trepavice. Preporučujem! 

Golden Rose Wonder Lash mascara - za razliku od prethodne, ova maskara ima četkicu od vlakana, čekinja. Takođe, jedna od favorita. O njoj više u postu OVDE (klik, klik). 

Eveline Cosmetics Mega Max full volume & shocking black mascara - ovom maskarom sam razočarana. Naglašeno je da ima veliku četkicu, ali nisam očekivala da je ogromna. Takođe, formula je previše suva, jako brzo se suši i gotovo da ju je nemoguće nadograditi prilikom nanošenja.

Golden Rose Silky Touch compact powder - okej puder. Fino setuje šminku i lagano zagladi kožu. Nije previše mat i ne izgleda "brašnjavo" na koži. Međutim, nisam primetila da nešto naročito produžava trajanje šminke.


Ako ste stigli do kraja posta, svaka čast! :)
Da li ste isprobali neke od ovih proizvoda? Šta ste vi to potrošili, a da se posebno izdvojilo?
Pišite mi!


You Might Also Like

4 коментара

  1. Dijelimo ljubav prema zelenom Dove deziću! Koristim ga već nekoliko godina i mislim da nikad neću naći neki koji mi odgovara bolje od ovoga! :)

    ReplyDelete
  2. Odlican post, bas sam uzivala citajuci :) Prvi put sam na tvom blogu i zaista mi deluje simpaticno :) Zapratila sam te, svrati i ti kod mene :)

    http://samo--kazem.blogspot.fr

    ReplyDelete
  3. Svakog puta kada vidim post na temu 'empty' proizvoda, ja se obradujem, iz razloga sto mi je vrlo interesantno da citam misljenja svojih kolega na određene proizvode. Tako je bilo i ovog puta. Zaista odlicno uradjen post, proizvodi koje si nam prezentovala sam velikim delom i sama koristila te je to doprinelo da se jos vise zainteresujem za ovaj post. Uzivala sam citajuci. Sve pohvale za fotografije, zaista su sjajne, kvalitetne i vrlo originalne, i doprinose da tvoj post izgleda savrseno.

    Gotičarka

    ReplyDelete

Contact Me