Essence Cosmetics New in

Essence NOVITETI

May 03, 2017Jelena Matovic


Pisala sam više puta o Essence-u, ali i dalje ih pojednako volim i smatram da su povoljan brend u čijem asortimanu možete naći zaista sjajne proizvode. Ako pratite blogove, verujem da ste čuli koliko je njihov All About Matt puder hvaljen, sa razlogom, naravno.


U drogerije nam je stiglo dosta novih proizvoda, pa me je Essence obradovao paketićem o čijoj sadržini vam danas pišem. 

Maskare


Obradovala sam se novim maskarama jer je poznato da su im maskara kvalitetne. Dve nove su:
  1. Volume Stylist 18h Curl & hold mascara koja obećava volumen, uvijanje trepavica i zadržavanje uvijenog izgleda tokom 18h, a sadrži i micro styling voskove,
  2. Volume Stylist 18h Lash Extension mascara koja tvrdi da će trepavici biti punije i duže čak do 18h, zahvaljući mikro vlaknima koje sadrži.
Sadrže 12 mililitara. 

Sjajevi




Oba sjaja su iz Shine, Shine, Shine kolekcije i obećavaju ekstreman sjaj, vlažan izgled usana i to da nisu lepljivi. Nijanse koje sam dobila su: 12 Runway, your way i 13 Rec carpet starlet, a ukupno je dostupno 12 nijansi. Sadrže po 5 mililitara. 

Korektor 



Novitet kom sam se jako radovala je upravo ovaj korektor. Naziv mu je jako sličan Catrice korektoru. Camouflage full coverage concealer, kao što mu naziv kaže, tvrdi da je korektor velike prekrivne moći, dugotrajan i kremast. Sadrži 5 mililitara. Nijansa koju isprobavam je 05 Ivory, a pored nje postoji još jedna - 10 Nude.

Palete

    Eye & Face palette 



Kao što naziv kaže, ova paletica je namenjena za oči i lice. U njoj se nalaze 4 senke za oči, halajter i rumenilo, a sadrži 8 grama. Već sam isprobala hajlajter i PRELEP je! Ova paleta je 01 Glow for it, a pored nje postoji i 02 Rise & Shine. 

    My Must Haves palette 


Ova paleta je zamišljena tako da vi oformite svoju savršenu paletu od 4 senke koje pojedinačno stavljate u paletu. Nijanse koje sam dobila su:
  1. 05 Cotton Candy
  2. 08 Peach Party
  3. 12 Want a mint?
  4. 18 Black as a berry

Ukupno postoji 20 nijansi, a svaka senka sadrži 1,7 grama. 


   Luminous Matt bronzing powder



Ovaj bronzer je zamišljen tako da se u sredini nalazi sjajni deo, a okolo mat, tako da možete da ih mešate ili koristite pojedinačno. Sadrži 9 grama i kod nas je dostupna jedna nijansa 01 Sunshine.

   Lakovi


Novitet je i kolekcija Glow & Care koja sadrži kukui ulje, a koja je kod nas dostupno 4 nijanse. One koje sam ja dobila su 02 Go for glow i 06 Berry caring.
Takođe, tu je i The Gel kolekcija, a nova nijansa je 92 Red carpet?
Sva tri laka sadrže 8 mililitara.


Kako vam se čine noviteti? Šta biste najradije isprobale?

You Might Also Like

4 коментара

  1. Divnih stvarcica ima! Posebno me zanimaju maskaree <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprobala sam ovu sa vlaknima i sjajna je. :)

      Delete
  2. Bukvalno ne znam sta bih prvo isprobala! 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosta divnih noviteta, jedva sam čekala da stignu. :)

      Delete

Contact Me