Konturisanje NYX

NYX Highlight & Contour Pro Singles - Sculpt

September 22, 2016Jelena Matovic


Kada je pristigla nova NYX paleta za konturisanje, nastala je opšta pomama kako kod nas, tako i kod stranih blogera i yotubera. Ne znam kako ali sam se oduprela da me obuzme ista i sačekala neko vreme na neku dobru recenziju. Pročitala sam par recenzija, pregledala swatcheve i racionalno odlučila da mi nije potreba cela paleta. High five to myself.

Htela sam da isprobam samo nijansu za koja je najpogodnija za konturisanje, predzadnja u paleti i zove se Sculpt, tj. HCPS07.

Refil nijansa je smeštena u kartonsku kutijicu (koju sam bacila), a ambalaža je od čvrste plastike sa providnim poklopcem, dok je količina proizvoda koju dobijate 2,7 grama.



Ono što je mene povuklo da kupim ovu nijansu jesu swatchevi na kojima je nijansa hladnog tona, bez primesa narandžaste i time je savršena za konturisanje. Time se i vodite kada birate nijansu za konturisanje – hladni tonovi. Samim tim, bronzeri nisu pogodni za konturisanje jer su najčešće toplog tona, ali zato i služe, da daju licu toplinu i onaj osunčani izgled.

Moj utisak

Ono što je problem je to što nijansa koju sam kupila nije ona koju sam viđala u recenzijama. Daje blag konturisan igled, ali na mojoj koži više liči na mat bronzer.

Pigmentovanost je solidna, proizvod se lepo kupi četkom, ali se rasipa čak i blagim potezima. Blenda se lako i lepo izgleda na koži. Iako samo pakovanje izgleda jako malo, veoma sporo se troši i deluje mi da će trajati jako dugo.

Trajanje proizvoda na mom licu je oko 5-6 sati bez popravljanja. Uzmite u obzir da je moje lice na T zoni masno, dok su obrazi normalni ka mešovitim.

Na slici možete videti kako izgleda na dnevnoj svetlosti (redom): sama nijansa, preko CC kreme (Eveline Magical Colour Correcting CC Cream) i preko pudera (Rimmel Lasting Finish 25h with comfort serum– klik, klik).


Cena: 495 dinara (na sajtu Alexandar Cosmeticsa).

Ocena: 3/5.

Zaključak: Solidan proizvod koji dugo traje na koži i lepo izgleda, ali na mom podtonu kože nema taj efekat konturisanja koji sam očekivala.

Kako vam se čini ovaj proizvod? Koristite li ga, da li ste zadovoljni?

You Might Also Like

8 коментара

  1. Ja isto koristim refilove, imam 2 za hajlajt i sienna za konturu. Meni je ok boja, a kad hocu bas da se vidi kontura onda uzmem taupe rumenilo, ono je bas hladno. Meni su generalno ok, slazem se za trusenje ali ni meni ne smeta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, da. Na Taupe sam skroz zaboravila. Moram isprobati. :)

      Delete
  2. I didn't know NYX came out with these singles. I didn't try the palette but I'm willing to try these! :)

    Nicole | The Glam Surge

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's better to start with singles to get first impression about formula etc. Hope you'll like it! :)

      Delete
  3. Meni je skupo u odnosu na količinu i cenu. :/ Dopada mi se banana nijansa, planiram da je isprobam. :) inace mi je za konkurisanje no1 Essence senkica, a sad i aurin novi bronzer, safari, bas je hladna nijansa idealna za to ;)

    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. To da, ali sam htela prvo da isprobam jednu nijansu da znam na čemu sam i tek onda da odlučim da li da ulažem u paletu. Koja Essence senka je u pitanju? :) Jurim testere za Auru, pa ćemo videti. :)

      Delete
  4. Nisam probala, ali planiram da uvedem i konturisanje u makeup rutinu, tako da ce mi trebati nesto slicno.

    By Maja Mladenovic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preporučujem ti da ispobaš ovako pojedinačno pre kupovine cele palete. :)

      Delete

Contact Me