Featured Garnier

Garnier Ambre Solaire Natural Bronzer - self tan mousse - pena za samopotamnjivanje

September 13, 2020Jelena Matovic

 

Ne znam za vas, ali ja odbijam da je leto prošlo! Iako ovo leto nije bilo najsjanije (we all know why), toplo vreme je ono koje mi najviše prija. Bilo da se sunčate ili ne (bolje ne), preplanuli ten možete da zadržite bez obzira na doba godine.

Lično volim proizvode za samopotamnjivanje, ali veoma često je teško pronaći odgovarajući. Ili koža bude previše narandžasta, ili ne miriše baš prijatno ili se boja neravnomerno skida itd. Ali tu je sve stvar isprobavanja, ali i pripreme same kože o čemu ćemo u postu niže.

Proizvod je u veoma lepoj, providnoj ambalaži sa tropskim motivom. Sam proizvod u boci je veoma voden i takođe providan. Na vrhu boce je pumpica na osnovu koje i nastaje pena. Boca sadrži 200ml.

Šta kaže proizvođač?

Preplanuli ten koji traje nedelju dana, posle samo jednog nanošenja!
Pena za samopotamnjivanje kože sarži 92% sastojka prirodnog porekla za intezivan ten posle samo jednog nanošenja. Obogaćena hidrirajućom kokosovom vodom, pruža preplanuli ten bez fleka, koji traje i do nedelju dana. Može se nanositi i na lice i na telo. Brzo se suši. 
Uputstvo: 
1. Uraditi piling kože,
2. Proveriti da li je koža suva pri nanošenju. Nanesite ravnomerno po površini kože.
3. Operite ruke posle nanošenja.
4. Ostavite da deluje posle jednog nanošenja.* Nema potrebe za ispiranjem.
UPOZORENJE: Ne štiti kožu od UV zraka. Izbegavati područje oko očiju. U slučaju kontakta sa očima, odmah ih temeljno isperite.
* Instrumentalni test. Veganska formula: ne sadrži sastojke ili sporedne proizvode životinjskog porekla.

Moj utisak

Kao što je navedeno u uputstvu, pre svakog nanošenja bilo kog sredstava za samopotamnjivanje bitno je da uradite dobar piling kože sa posebnom pažnjom na najsuvlje delove, a to su kolena, laktovi i zglobovi. Ukoliko vam je koža izrazito suva na ta područja možete naneti i hidratantnu kremu/mleko za telo. Takođe je bitno da uklonite dlačice kako bi nanošenje bilo ravnomerno. I na kraju, koža mora da vam bude čista i suva, tako da je najbolje da sačekate nekih pola sata nakon tuširanja.
Za nanošenje pene sam nekada koristila rukavice, a nekada ne i nije bilo neke razlike. Bitno je samo da operete ruke. Ukoliko su vam ruke jako suve ili ih hidrirajte kremom ili nosite rukavice kako se boja ne bi "hvatala" na suve delove kože.
Pena se ravnomerno raspoređuje i lagano klizi po koži. Miriše blago na kokos i veoma se brzo upija i suši tako da je morate relativno brzo nanositi.
Nakon nanošenja, što nisam očekivala, koža bude hidrirana i ima blag, zdrav sjaj. Moja koža je tela je relativno normalna, tako da je njoj ova doza hidratacije skroz ok. Ispod su efekti pre i posle.

Pre:


Posle:



Kao što vidite na slikama, efekat je veoma lep i boja nema narandžastu nijansu. Ono što mi je takođe bilo važno jeste da koža ne miriše čudno što je bio slučaj sa Top Ten mlekom za sampotamnjivanje o kome ste mogli čitati ovde (klik, klik).
Efekat, boja traje zaista dugo, meni do 5 dana ako je redovno hidriram mlekom za telo. Isto tako se ravnomerno skida sa kože tako da nema prelaza/fleka.

Cena: oko 750 dinara u zavisnosti od prodajnog mesta, ocena: 5/5,
Ambalaža: 5/5,
Dejstvo: 5/5,
Konačna ocena: 5/5

Da li ste isprobali ovu penu ili neki drugi proizvod za samopotamnjivanje? Koji biste mi preporučili? Pišite mi! :)

You Might Also Like

2 коментара

  1. Nikada se nisam samopotamnjivala baš iz straha da ću završiti flekava ili narandzasta i već dugo tragam za dobrim i proverenim proizvodom,a ovaj mi zaista deluje odlično.Več sam načula od drugarica da su probale i da su zadovoljne,ali me je pre i posle slika kao i ceo post definitivno kupilo tako da idem već sutra da ga uzmem!Možda je leto prošlo ali ne mora i lep pocrneli ten ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na čitanju! I ja sam imala razna iskustva, ali ova penica zaista radi. :) Tako je, produžavamo leto! :)

      Delete

Contact Me