Alverde Bioko

Serbian Bloggers Day 2

April 03, 2017Jelena Matovic


Drugo po redu Serbian Bloggers Day druženje je održano 25. marta u Beogradu. Ova sjajna ideja i realizacija je nastala zahvaljujući Veri (According to Vera blog), Silviji (SSForeverMakeup1) i Katarini (Beauty by Keti).
Prvom druženju nisam prisustvovala, tako da sam bila jedna od novih devojaka. :D Ne mogu vam opisati koliko mi je drago što sam im se pridružila. Upoznala sam divne devojke sa kojima delim ista interesovanja i sa kojima, čini mi se, mogu da razgovaram satima. 

Pored sjajnih organizatorki družila sam se sa Željkom (In relationship with beauty), Ksenijom (Karminisanje), Aleksandrom (Alex Sparrow's blog), Katarinom (Koma Bunny), Tanjom (Velike Sitnice) i Anom (Beleške još jedne Ane).

Naše druženje velikodušno su podržali i sponzori kojima se od srca zahvaljujem! To su: Bioko, Farmasi, Byphasse, Revlon, Golden Rose, Planeta Kozmetike, DM Drogerie, Max Factor, Kozmetika&Parfemi, Multiactiv i Zoja Zec.

Na fotografijama koje slede možete videti proizvode koji su se našli u nekim od poklon paketića. Za sve fotografije je bila zadužena Vera. :)













A evo i mene dok veoma skoncentrisano razgledam. 


Obavezno pratite našu stranicu Serbian Bloggers Day kako biste bili u toku sa novim postovima kojih će biti puno. Svaka od nas je različita tako da ćete imati više mišljenja o proizvodima i lakše stvoriti sliku o tome šta bi vama odgovaralo.  

Takođe, možete zapratiti i ostale devojke klikom na naredne linkove:

Do narednog druženja!

You Might Also Like

2 коментара

  1. Kako to misliš satima da pričaš? O Camel Toe? :'D
    Grammar Nazi buddie, drago mi je da smo se upoznale <3

    *pardoniram na TMI komentaru*

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUKVALNO "satim da da pričam". Ahahaha, da, čak i kada je camel toe u pitanju. :D
      Nemaš pojma koliko, buddie. <3
      Ima neka draž u TMI. :D

      Delete

Contact Me