Alverde Catrice Cosmetics

Catrice Prime & Fine Make Up Transforming Drops VS Alverde Color & Care Mix your make up

December 14, 2018Jelena Matovic

Ne znam za vas, ali ja obožavam da mešam pudere. Kako zbog završnice i pokrivne moći, tako i zbog nijanse. Ova dva proizvoda o kojima vam pišem u nastavku su za posvetljivanje bilo kog tečnog pudera što vam omogućava da savršeno prilagodite nijansu.

Prelazak iz jednog u drugo godišnje doba, pogotovo ako se sunčate, zahteva i promenu nijanse pudera. Takođe, nekada je jako teško pronaći nijansu koja vam savršeno odgovara i ponekad baš fali jedna nijansa između onih koje su ponuđene.

Pored nijansi za posvetljivanje, oba brenda imaju i nijansu za potamnjivanje tečnog pudera.

Oba proizvoda su u tubi i sadrže po 15 millitara. Otvor na obe je veoma sličan i taman za doziranje.


Nijanse su im veoma slične, ali je Alverde pomalo tamniji i ima roze podton dok je Catrice neutralniji i svetliji. Tekstura, gustina je kod Alverde posvetljivača malo ređa. Na narednim fotografijama možete videti kako oba izgledaju.



Alverde se predstavlja kao prirodna kozmetika i da ne sadrži štetne komponente, a takođe je pogodna za vegane. Catrice pak ima dosta veću liniju dekorativne kozmetike i određeni proizvodi su veoma poznati po svom kvalitetu.

Oba sam veoma dugo testirala sa dosta različitih pudera. Na staklenu paletu sam iscedila malo manju količinu tečnog pudera nego što bih inače koristila, a zatim dodajem posvetljivač. Mešala sam ih Real Techniques flat square četkicom iz seta o kom sam vam pisala OVDE. Nakon toga sam testirala nanošenje i četkom (Blush 32), i Real Techniques blenderom-sunđerom.

Proizvod od Catrice-a se sjajno mešao sa bilo kojim tečnim puderom, nije menjao postojanost, završnicu, ni prekrivnu moć. Nije potrebna velika količina jer je izuzetno pigmentovan i dugo traje. Nijansa je sjajna za mešanje jer je neutralnog podtona.

Alverde posvetljivač se dosta teže stapa sa puderom kada ih mešate. Takođe dosta smanjuje postojanost pudera i nakon nekog vremena počinje da nestaje i puca na koži, naročito na području oko nosa. Ima roze podton, što može biti problem za pudere sa različitim tonom od njega.

Alverde:
Cena: oko 350 dinara, ocena 5/5
Ambalaža: 5/5
Učinak: 2/5
Konačna ocena: 2/5

Catrice:
Cena: oko 430 dinara, ocena 4/5
Ambalaža: 5/5
Učinak: 5/5
Konačna ocena: 5/5

Da li mešate pudere i koristite li posvetljivače? Koji su vam omiljeni? Pišite mi! :)

You Might Also Like

0 коментара

Contact Me