Essence Cosmetics Featured

Essence Cosmetics Volume Stylist 18h - Lash extension mascara and Curl & hold mascara

December 13, 2017Jelena Matovic

Essence je poznat po sjajnim, a pristupačnim maskarama, tako da kada su se ove dve o kojima vam danas pišem, pojavile, očekivanja su mi bila velika. Da li su se dobro pokazale, pročitajte u nastavku.

Obe maskare su iz linije Volume stylist 18h. Jedna sadrži u sebi vlakna koja produžavaju trepavice i daju im volumen, dok druga ima zadatak da uvije trepavice i drži ih uvijenim tokom dana.
Ono što im je zajedničko jeste militraža - 12ml i cena. Posebno mi se svidela ambalaža koja je dosta drugačija od ostalih Essence maskara. Ima dosta detalja i stvarno izgleda skupo.

Na sledećoj slici možete videti kako izgledaju četkice jedna kraj druge Lash extension (prva - ljubičasta ambalaža) i Curl & hold (druga - roze ambalaža). 




Lash extension mascara

Na prvi pogled više mi se svidela ova maskara zbog oblika četkice. Mala je i klasičnog oblika, što je meni lično super jer imam sitne oči. Formula je na početku bila nešto ređa, ali kasnije je postala okej. Intezivno je crna što mi se takođe svidelo. 

Četkica:


Na narednoj fotografiji  možete videti kako izgleda kada se nanese jedan sloj (prva) i dva sloja (druga).


Kao što vidite na prethodnim slikama, maskara daje solidan volumen, doduše, ne onoliki koliki sam očekivala, ali je okej. Četkicom je bilo lako raditi jer nije ogromna tako da imate preporuku ako imate sitne oči kao i ja.
Ono što sam primetila, ne samo sa ovom već i sa narednom maskarom, to je da se preslikava tokom dana. Razlog tome je što je moja koža mešovita ka masnoj, tako se redovno preslika na delu gde mi trepavice dodiruju kapak (prethodna slika). Kada bolje setujem kožu transparetnim puderom, preslikavanje se opet dogodi, ali dosta kasnije. Ako imate normalnu ili suvu kožu, ne verujem da će vam se ovo dešavati, ali moja prosto nije takva.
Postojanost joj je super. Ne kruni se, ne trusi, ne mrda. Kada kažem da ne mrda, stvarno to mislim. Pripremite neki uljani ili dvofazni odstranjivač šminke kako biste je potpuno uklonili.

Cena: 419 dinara, ocena 4/5.
Ambalaža: 5/5
Dejstvo: 4/5
Konačna ocena: 4/5

Curl & hold mascara

Ova maskara ima, prema mom mišljenju, jako čudnu četkicu. Nisam videla nijednu sličnu njoj tako da sam neko vreme izbegavala da je koristim. Sa jedne strane je "tupa" dok sa druge ima čekinje koje se u ovalnom obliku kreću od kraćih ka dužim i ponovo kraćim.

Na narednoj fotografiji  možete videti kako izgleda kada se nanese jedan sloj (prva) i dva sloja (druga).



U odnosu na prethodnu, ova maskara bolje razdvaja trepavice. Iako mi je malo trebalo vremena da se uvežbam sa četkicom, svidela mi se kako izgleda za neku dnevnu varijantu.
Da drži trepavice uvijenim, drži, tako da imate jako ravne trepavice koje se teško održavaju tokom dana, mislim da će vam biti super. Ono što je meni potrebnije jeste volumen, tako da mi je prethodna draža.
Što se tiče preslikavanja, ista je priča kao sa prethodnom.
Formula je jako crna i postojana kao i kod prethodne maskare.

Cena: 419 dinara, ocena 4/5.
Ambalaža: 5/5
Dejstvo: 3/5
Konačna ocena: 3/5

Na sve proizvode gledam dosta lično u smislu da ono što odgovara meni, možda neće odgovarati vama i obrnuto. Kod maskara je to posebno izraženo jer su svima trepavice, pa samim tim i efekat koji neko želi drugačije. Nadam se da sam uspela da vam prenesem utiske.

Da li ste isprobali ove ili neke druge Essence maskare? Pišite mi! :)

You Might Also Like

0 коментара

Contact Me